Re: Czy mozna uzywac srebrnej pasty z miedzianym coolerem?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 21:05:58 MET DST

Proces Marco <notrue@interia.pl> zwrócił błąd:

> Myślę że chodziło mu o to czy nie występują jakieś procesy chemiczne między
> srebrem w paście a miedzią. Jak wiadomo z chemii, w miejscu styku 2 różnych
> metali zachodzi korozja. Nie wiem czy proces ten zachodzi w tym przypadku,
> ale na pewno nie wpływa na procesor.

IMHO nic się nie powinno stać. Nawet gdyby tam było srebro, to musiałoby
być w formie jonowej żeby coś się stało z miedzią, a to co jest (jak już)
to zwykły koloid, czyli cząsteczki metalu. Jeśli już coś się wydarzy to z
powodu wyschnięcia czy rozpłynięcia się pasty, ale to zależy od czegoś
innego.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze