Re: Czy mozna uzywac srebrnej pasty z miedzianym coolerem?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 20:42:56 MET DST

Dnia Mon, 23 Aug 2004 19:18:50 +0200, Sander wystukał(a):

> Można bo czemu nie ? A tak BTW to ta psta nie ma srebra.

Myślę że chodziło mu o to czy nie występują jakieś procesy chemiczne między
srebrem w paście a miedzią. Jak wiadomo z chemii, w miejscu styku 2 różnych
metali zachodzi korozja. Nie wiem czy proces ten zachodzi w tym przypadku,
ale na pewno nie wpływa na procesor.

--
AthloN 2400+, 512 MB RAM, 160 GB