Re: 9600XT vs 9800 pro loooool

Autor: Exar <no_at_spam.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 12:05:47 MET DST

Użytkownik "axell" <axell@wywalto.op.pl> napisał w wiadomości
news:4129bc64@news.home.net.pl...

> 128b - z tego co pamiętam to tylko sapphire taki shiet markował jako
> wersję PRO.
> axell
**
No wlasnie nie do konca Pro ten 9800 Pro :}Szyna 128bit - referencyjny ma
256bitow. Tym niemniej 8 potokow jest i wydajnosciowo powinien byc mimo
nizszych taktowan lepszy od 9600 i pewnie podkrecic sie da w dodatku. Za to
9600xt ma riadiatorek zalmana bez coolera => cisza.
Co kto lubi.
Ja osobiscie dalbym juz sobie spokoj z poprzednia generacja kart, imho
lepiej nastawic sie na gf 6600 / x700 na jesieni.
Cheers

--
Exar
"Hope is the first step on the road to disappointment"