Re: wykręcić wentylator ???

Autor: <D_at_niel>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 19:56:15 MET DST

Dnia 22-sie-04 18:49:10, Jarek napisawszy:
> Mam od krótkiego czasu mały dylemat. Wentylator w zasilaczu (300W) zaczął mi
> strasznie rzęzić i zastanawiam się czy wydać te -dziesiąt złotych na nowy
> (albo z allegro), czy całkowicie go wykręcić (kabelki są chyba
> przylutowane).
Całkowicie wyrzucić to nie radzę - zasilacz BARDZO się grzeje (tzn. te
radiatory od tranzystorów mocy grzeją się naprawdę mocno).
Może wentyl jest tylko mocno zasyfiony? Ja kiedyś właśnie wyjąłem
(odciąłem) stary wentyl z zasilacza bo był tak brudny że obrzydzenie
brało. Przy okazji zasilacz otworzyłem tzn. odgiąłem mu tylną ściankę
i tam umieściłem nowy wiatrak, nawiewający na zasilacz. Działa tak już
chyba pół roku albo dłużej.
A stary wiatrak eksperymentalnie UMYŁEM (w ciepłej wodzie z płynem do
mycia naczyń), wysuszyłem i... używam do tej pory chociaż w innym
miejscu - mianowicie do chłodzenia HDD.
Pozdrawiam - D@niel