Re: wykręcić wentylator ???

Autor: ZeN <zen_at_nie.znosze.spamu.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 19:58:54 MET DST

Użytkownik "Jarek" <jrkd.WYTNIJ@op.pl> napisał w wiadomości
news:cgait4$9cq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam od krótkiego czasu mały dylemat. Wentylator w zasilaczu (300W) zaczął
mi
> strasznie rzęzić i zastanawiam się czy wydać te -dziesiąt złotych na nowy
> (albo z allegro), czy całkowicie go wykręcić (kabelki są chyba
> przylutowane). Jak sądzicie, jest to w miarę bezpieczne rozwiązanie? Robił
> to już ktoś? Dodam być może istotny fakt, iż nie bawiłem się w
overclocking.

> Duron 1,3 GHz, GeForce 2 ....

"Co ma piernik do wiatraka" ;-)
w zasadzie powinno być co ma procek do wiatraka...

Jak rzęźi to znaczy że wytarło się już łożysko... i zasilacz wymaga
interwencji...
więc wiatraczek należy wymienić a nie "całkowicie wykręcić"
Jeśli nie potrafisz posługiwać się lutownicą to idź do serwisu.
Przy okazji można zasilacz wewnątrz wyczyścić z kurzu.

ZeN