Re: Soltek FRN3-L i pamiec dual 2x512 MB Twinmos 2,5 PC400

Autor: skorpion <skoooooorpion_at_ajlowju.pl.invalid.ooooo>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 17:09:44 MET DST

On Sun, 22 Aug 2004 11:08:38 +0200, Geralt wrote:

> - FSB 166 mnoznik 14 pamiec 166 jest latwiejszy do podkrecenia niz FSB 200
> mnoznik 11 pamiec 200?
> Dlaczego sie pytam? Pierwszy daje wiecej Mhz i chodzi mi bezproblemowo,
> jesli ustawie ten drugio na standardowych ustawianiach to restartuje mi sie
> przy wlaczeniu windowsa...

Może dostałeś pamięci DDR 333.

Może miałeś pecha i konkretny egzemplarz/model pamięci gryzie się z
konkretną płytą.

Może pamięci lubią wyższe napięcie - podnieś im.

Może procesor z jakichś względów woli się kręcić przez mnożnik?
Ale to już wymyślam.

Agresywne ustawienia pamięci przy FSB 166 dają w sumie dobrą
wydajność (?).

Możesz ustawić FSB 166 przy łagodnych timingach i mnożnik 11, a potem
za pomocą NVidia System Utility podnosić FSB po jednym megahercu i
zobaczyć, dokąd dojdziesz.

Testuj Prime95.

Ktoś, kto podkręcał takiego Mobila, mógłby mnie może w czymś poprawić.