Procesor PIII Mobile i 2 predkosci

Autor: pflis <kgorczewski_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 13:48:26 MET DST

Witam !
Mam laptopa z procesorem Pentium III Mobile 1000MHz ( Dell C610 ).
Jak patrze we wlasciwosciach to widze PIII 1000MHz i druga predkosc (
przewaznie 750MHz ).
Rozumiem ze w celu zmniejszenia poboru zasialania i mniejszego grzania sie
podczas bezczynnosci
przelacza sie na mnijesza czestotliwosc ale ja zawsze mam mniej niz 1000 (
750 a kilka razy 550 ).
W Biosie zmienilem na Max Performance ( pracuje na zasilaczu ) i nadal.
Moze jest jakis program ktory na stale zmieni ze bedzie pracowal na max
predkosci ?
Na stronie Della nic takiego nie znalazlem.

Przedstawiam raport z Everest odnosnie procesora :

Właściwości procesora:
      Typ procesora Mobile Intel Pentium
III-S, 914 MHz
      Nazwa kodowa Tualatin, A80530
      Zbiór instrukcji x86, MMX, SSE
      Oryginalna częstotliwość taktowania 1000 MHz
      Pamięć podręczna L1 kodu 16 KB
      Pamięć podręczna L1 danych 16 KB
      Pamięć podręczna L2 512 KB (On-Die, ATC,
Full-Speed