Re: Chieftec DX-01W

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 13:45:19 MET DST

Tomek wrote:

> Mnie też ten psu wcisnęli, bez sensu bo budę chciałem taką kupić i tak.... a
> w komplecie taniej, a samej ciężko kupić...

zalezy od sklepu - tu w 3miescie mozna sie "dogadac" w niektorych
sklepach na kupno samej budy bez zasilki. odliczaja wtedy po prostu cene
detaliczna montowanego firmowo zasilacza i sprzedaja go potem
oddzielnie. najtansze obudowy Chiefteca wychodza wtedy w okolicach 200
PLN. mysle ze to ciekawa cena, szczegolnie jak ktos juz ma wlasny,
porzadny zasilacz

pozdrawiam

--
            * older futhark