padly partycje - POMOCY

Autor: dropsec <dropsec_at_interia.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 13:07:03 MET DST

Witam
Prosze o pomoc.
Dysk 40 GB podzielony byl na 4 partycje. W tej chwili mam taka sytuacje ze
mam podlaczony MASTER 120 GB i SLAVE ten 40 GB. Jednak tego 40 gb nie widac
w ogole w windowsie. W biosie jest wykryty.
Teraz tak:
niemam jak go sformatowac bo go nie widac.
niemam jak odzyskac dane bo kazdy progs wypisuje ze
Error 23 during read LBA: (od 0 do ... konca)
czy mam uszkodzony dysk fizycznie? (chyba raczej to niemozliwe..)
Niewiem co zrobic? moze znalezc kopie bootsektora i podmienic? ale jak to
zrobic?

pozdrawiam.
Radek.