Re: Athlon 2600+ Thoroughbred czy Barton ?

Autor: Roy <roy_gdansk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 09:54:41 MET DST

"Marcin" <mach82@wp.pl> wrote in message
news:iykscq7grff7$.hwl75al8jkom$.dlg@40tude.net...
> Bartki 2500+ kręcą się zazwyczaj lepiej niż 2600+, więc z nich da się
> wyciągnąc trochę więcej. To że tobie nie udało się puścić 2600+ na
> szynie 200 MHz może być nie tyle problemem procka co
> płyty/pamięci/zasilacza/chłodzenia. Jeżeli chociaż jeden z tych
> elementów będzie słaby to o szynie 200MHz można tylko pomarzyć.
> BTW, podkręcanie jest czymś na co producent nie daje gwarancji, procek
> ma chodzić na wartościach nominalnych i nikt ci nie zagwarantuje, że
> procek pójdzie wyżej. Niektóre B250+ chodzą na 2500MHz a niektóre mają
> problemy z 2 GHz.

> [...]
zobacz najpierw na www.overclockers.com i na sekcje palomino
a z palomino bylo tak
ze AMD od pewnego robilo w zasadzie wszystkie 2000+ a zmienialo tylko
mnozniki aby sprostac zapotrzebowaniu na konkretne modele. Wtedy po prostu
olpacalo im sie sprzedawac 2000+ nawet jako nizsze 1700+ za polowe ceny aby
sprostac konkuencji a nie psuc cen na nowe T-bredy. Tak wiec kupujac 1700+
mozna bylo byc pewnym ze pojdzie jako 2000+.
coz procesor juz sprzedalem ale
dokladnie mialem XP1700+ AGOIA (11x133Mhz) odblokowalem mu mnoznik i zasuwal
na 10.5x166 przez rok i to na napieciu 1.75V czyli takim co zwykle na
zwyklym chlodzeniu.

Wiem ze bartony faktycznie kraca sie duuzo lepiej niz moj - a z kolei ze
wiele osob nie moglo krecic palomino. Po prostu jak sie nie ma znajomosci w
sklepie to moze byc bardzo roznie. A fakt jest tez ze zalezy od zasilania i
plyty (musi wspierac 200Mhz) reszta nie ma znaczenia.