Re: Athlon 2600+ Thoroughbred czy Barton ?

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 22:42:05 MET DST

> moj palomino lepiej sie podkrecal od nowego bartona
> ja mam tylko 190x11.5 nawet nie wiem czy stabilnie tylko memtestem86 na
> probe zrobilem
Bartki 2500+ kręcą się zazwyczaj lepiej niż 2600+, więc z nich da się
wyciągnąc trochę więcej. To że tobie nie udało się puścić 2600+ na
szynie 200 MHz może być nie tyle problemem procka co
płyty/pamięci/zasilacza/chłodzenia. Jeżeli chociaż jeden z tych
elementów będzie słaby to o szynie 200MHz można tylko pomarzyć.
BTW, podkręcanie jest czymś na co producent nie daje gwarancji, procek
ma chodzić na wartościach nominalnych i nikt ci nie zagwarantuje, że
procek pójdzie wyżej. Niektóre B250+ chodzą na 2500MHz a niektóre mają
problemy z 2 GHz.

> a palomino chodzil o 350Mhz powyzej normy przez rok :))
To chyba miałeś jakiś cudowny model (w sumie śmiem w to wątpić bez
okazania dowodu). Większość palmino nie miała prawie żadnych
możliwości OC.

--
Pozdr. Marcin