Re: Kupiel nowy komputer i nie moge zainstalowac systemu :((((

Autor: ACNkb <krzysiob_at_tlen.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 19:07:33 MET DST

Użytkownik "martens" <martens121WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:79a7.000009a1.41277e1d@newsgate.onet.pl...
> Witam!!
> Kupilem taki komputer: Duron 1800 z plyta glowna Soltek 75FRN3-L nVidia
> nForce2 SPP, pamiec 256 MB DDR 400 MHz, karta graficzna GeForceFX 5200 MSI
> 128MB (128-bit) do tego mam z poprzedniego komputera dysk twardy Maxtor 80
GB
> [...]
>
> Obecnie mam takie (niektore) ustawienia:
>
> System Performace : Optimal
> FSB Frequency : 133 MHz
> Memory Frequency : Auto
> CPU Interface: Optimal
>
> Nie wiem czy mam cos innego zmieniac, czy w ogole z BIOSem jeszcze sie
meczyc??
> Probowalem takze odlaczac napedy , a nawet dolaczalem inny dysk twardy i
nadal
> to samo. Macie jakis pomysl gdzie jest problem, jakies sugestie?? Prosze o
> pomoc!!! Jestem zalamany!! :(((((((((
>
> Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelka pomoc.

Jeśli sprzedawca Cię o tym nie poinformował, musisz pamiętać, że chipsety
nForce2 są bardzo wymagające i do poprawnej, stabilnej pracy systemu
konieczny będzie zakup sprawdzonych, markowych pamięci RAM (np. Kingston -
kompatybilne ze wszystkimi mi znanymi chipsetami), opcjonalnym zakupem
będzie względnie dobry zasilacz (najlepiej z PFC).

Dlatego też na pierwszym miejscu sprawdził bym pamięci, pożyczył od kolegi
lub koleżanki jakieś markowe i spróbował dopiero wtedy zainstalować system.

Pozdro,
ACNkb