Kupiel nowy komputer i nie moge zainstalowac systemu :((((

Autor: martens <martens121WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 18:53:49 MET DST

Witam!!
Kupilem taki komputer: Duron 1800 z plyta glowna Soltek 75FRN3-L nVidia
nForce2 SPP, pamiec 256 MB DDR 400 MHz, karta graficzna GeForceFX 5200 MSI
128MB (128-bit) do tego mam z poprzedniego komputera dysk twardy Maxtor 80 GB
i nagrywarke Liteon.

Moj problem polega na tym, ze nie moge zainstalowac systemu Windows
(probowalme 98, ME i 2000).

Podczas instalacji dostaje rozne komunikaty o bledach np. :

Error loading USER.EXE (tutaj pojawiaja sie tez inne nazwy plikow)

albo

SUWIN

An error has occured in your application.

lub

Nacisnij CTRL+ALT+DEL by zrestartowac

i przestaje mi instalowac... Nie wiem co z tym zrobic

Grzebalem w BIOSie bo nie wiem za bardzo w czym problem??
Zmniejszalem czestotliwosc pamieci i FSB.

Obecnie mam takie (niektore) ustawienia:

System Performace : Optimal
FSB Frequency : 133 MHz
Memory Frequency : Auto
CPU Interface: Optimal

Nie wiem czy mam cos innego zmieniac, czy w ogole z BIOSem jeszcze sie meczyc??
Probowalem takze odlaczac napedy , a nawet dolaczalem inny dysk twardy i nadal
to samo. Macie jakis pomysl gdzie jest problem, jakies sugestie?? Prosze o
pomoc!!! Jestem zalamany!! :(((((((((

Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelka pomoc.

martens