Re: Chipset NFORCE 2 i Radeon

Autor: Muerte <muerte_at_sun-net.trzepak.net>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 17:05:43 MET DST

> To może być problem ze zmianą literki partycji systemowej. Nie wiem
> jakim cudem co prawda, może coś tam jeszcze poprawiałeś w partycjach
> przy okazji? To się zdarza, kiedy system jest postawiony na innej
> literce niż domyślna C, a ktoś/coś usunie podpis dysku i wymusi ponowny
> przydział literek do partycji. Na przykład poprzez wykonanie fdisk /mbr,
> albo instalację jakiegoś bootmanagera bądź użycie np. Ghosta.
> Prewencyjnie warto skrócić ścieżkę do pliku Userinit.exe - tak jak
> opisano to w 249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się
> litera dysku partycji rozruchowej (W2k)
> [...]

na jednym kompie mam pozmieniane literki, ale nigdy partycji systemowej C:
na drugim wszystko jest tak jak winda dala na poczatku, zadnych zmian w
tablicy partycji.
chociaz.... robilem cos z dyskiem Partition Magic-iem [np kopiwalem partycje
w celu zrobienia backupu]

wlasnie jestem pod koniec instalacji sterownikow catalyst na kompie z golym
win2k bez zadnych poprawek...
i voila! system dziala i chodzi! pieknie.. tylko co teraz, jak sie
zainstaluje service packa?

                    Muerte
       Guru samodoskonalenia
"Nie musisz byc dobry bez przerwy,
wystarczy ze bedziesz w najwazniejszych momentach."