Problem ze sterownikami ATI pod Windows 98

Autor: EERIE <eerie_at_go2.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 16:49:47 MET DST

Mam problem ze sterownikami ATI pod Windows 98. Tradycyjna zmiana
częstotliwości odświeżania - po ich zainstalowaniu - nie daje rezultatów.
Konieczne jest przełączenie w odpowiedniej zakładce (Właściwości: Ekran ->
Ustawienia -> Zaawansowane -> Ekrany -> Monitor -> Atrybut) wymuszania
częstotliwości odświeżania "Tak jak pulpit". Pod Windows XP nie mam z tym
żadnych problemów. Niestety pod Windows 98 zakładka "Atrybuty" się nie
pojawia. Początkowo myślałem, że jest to wina sterowników GIGABYTE i dlatego
ściągnąłem i zainstalowałem sterowniki do kart firmy SAPPHIRE. Niestety
problem się nie rozwiązał. Ściągnąłem sobie program "ATI Refresh Fix".
Niestety nie działa pod Windows 98. Również ustawienie w "dxdiag" (Start ->
Uruchom... -> dxdiag -> OK -> Więcej pomocy -> Zastąp) wymuszania wartości
odświeżania nie daje rezultatu. Mam zainstalowane sterowniki od monitora,
więc to nie może stanowić problemu. Czy mieliście może podobny problem bądź
wiecie, jak mogę sobie z tym poradzić?

--
EERIE