Re: Jaki dysk?

Autor: oxygen4 <oxygen4_at_odrzut.o2.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 14:31:35 MET DST

Dawno temu przybył człowiek, przedstawił się jako yabadu i powiedział:

Ja odradzam Samsungi, jak zwykle. Mam Seagate'a jest ok. Miewałem
Caviary, Seagate'y i Samsungi i ten ostatnio nie powinien IMHO robić
dysków twardych, które trochę za szybko padają.
Może przyjrzyj się nowym dyskom Caviar Raptor - są dość drogie i niezbyt
ciche (podobno) i największy ma trochę ponad 70GB. Ale do tej pory nie
ma szybszych (S)ATA. Dla Seagate'owego NCQ na razie nie ma wsparcia.