Re: gdzie w Warszawie jest giełda komputerowa?.

Autor: von <antyspam_at_mydomain.com>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 13:50:54 MET DST

> To moze polecisz ktores ze stoisk?

Dwa raz składałem komuś kompy kupując części właśnie na WGE -
porównywałem ceny po różnych stoiskach i obydwa razy kupiłem w Giga
Multimedia - st. nr 26. Może nie są najlepsi (mogłem po prostu nie
trafić do jakiegoś potencjalnie lepszego), ale na pewno jedni z
najtańszych, a do tego wiedzą o co chodzi - co jest też dużą zaletą :)

pozdrawiam

--
von
vjo[małpka]poczta[dot]onet[kropka]pl