Re: Jak odczytać producenta i model?

Autor: Jerzy Wawrzyniak <Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 13:21:22 MET DST

Użytkownik "marcin lewandowski" <www-wywalto@saepia.net> napisał w
wiadomości news:cg7855$gke$1@inews.gazeta.pl...

[ciach]

> Hm... wpisanie w googlach "AIDY" i "AIDA" nic nie daje, mozesz szerzej
> nakreslic temat?

Aplikacja nazywa się AIDA Enterprise System Information. Są w sieci (trzeba
co nieco poszukać) wersje pod Windowsa - AIDA32, są też pod DOSa - AIDA16.
Publikowane wielokrotnie na płytach załącznikach do czasopism o tematyce
komputerowej. Bez problemu znajdziesz na stronach internetowych tych
czasopism.

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak@klub.chip.pl