Re: temperatura płyty gł rosnie a tmp procesora spada!

Autor: iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 11:21:13 MET DST

> Może ciepło z procesora częściowo rozprasza się jeszcze w obudowie i
> dlatego podgrzewa płytę? Podobna sytuacja jakby zamontować
> klimatyzator w jakiejś budce stojącej w większym pomieszczeniu.

Dokładnie na grupie alt.com.periphs.mainboard.asus - bardzo mi to ładnie
(wręcz rysunkowo) rozrysował Pablo.

Wręcz obciach, że o tym nie pomyślałem. Zrobiłem prosty eksperyment -
zmniejszyłęm ilość obrotów wentyla na CPU i temperatura skoczyła mi o 4
stopnie - za to temperatura płyty - spadła o dwa... :) Tak więc
ewidentnie - ciepło procesora grzeje teraz MB.

PYTANIE - czy 40 stopni na MB Asusa A7V133 to dużo??? różnica niby od3-5
stopni... aż, albo tylko. :|

--
iTuiTu