Re: Drukarki laserowe

Autor: andrzej <andrzej_i_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 13:19:23 MET DST

Karol wrote:

> Sat, 21 Aug 2004 09:03:20 +0200, na pl.comp.pecet, wieniuszka napisał(a):
>
> Dzięki za rady.
>
> Mam jeszcze pytanie odnośnie sterów:
> Czy są tam podobne opcje do tych znanych z atramentówek HPeka mam na myśli
> drukowanie dwustronne i przede wszystkim opcje drukowania kilku stron na
> jednej kartce (dwie lub cztery)?
>
> Pozdrawiam Karol.

drukowanie dwustronne z tych tanszych ma hp 5n

mam taka od pol roku
z liczniku ponad 100 tys stron
sam wydrukowalem juz okolo 5 tys
drukowanie dwustronne odbywa sie za pomoca latwej w montazu przystawki
jesli moge polecic
wybierz raczej cos z drukarek hp 4,5,6 ale serii m,mp,n
imho sa bardziej wytrzymale od l i nie wciagaja po kilka kartek

andrzej