Re: opinie o notebookach Gericom ??

Autor: Michał Marecki <asdfadals._at_www.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 01:37:00 MET DST

> a gericom kosztuje 3499 brutto i to wydaje sie byc cena naprawde spoko
> ( znajomi maja gericoma ale troche wyzszy model i generalnie pozytywne
> wrazenia )

Kiedys był topic o najtańszej Toshibie za 4000zł z linkami i tak dalej. Nie
dam sobie głowy uciąć, bo ten temat mnie nie interesował, ale coś mi się po
pamięci kołacze. Poszukaj w googlach, powinno coś być, może z odpowiedią
iloscią cali. A co do tego gericoma to sprawdź, czy ma mobilny procesor, bo
z tymi tanimi laptopami to różnie bywa. Ktos sie wypowiadał, że mu sie winda
nie chciała w upalny dzień zainstalować, bo mu sie proc przegrzewał. Zresztą
na zwykłym procu baterie będą krócej chodzić, a wiatrak wyć może. Tam chyba
chodziło o californie "coś", też z maedia marketu tani laptop, mozliwe, ze
tej samej klasy.

Pozdrawiam