Re: opinie o notebookach Gericom ??

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 22:44:47 MET DST

wiem ze toshiba to toshiba nawet jest jeden model o przystepnej cenie
niestety chwilowo raty nie wchodz w gre ( jeszcze splacam poprzednie :) )
a oczywiscie w gre wchodzi tylko nowy sprzet
a roznoca miedzu toshiba a gericomem w cenei to okolo 800-1000zl
wiec sporo bedzie to moj pierwszy notebook wiec nie wykluczone ze za rok
moze poltora
uda mi sie wymienic juz na naprawde cos porzadnego tzn toshibe
naraize potrzebuje cos przyzwoitego i za relatywnie nie za wygorowane
pieniazki
a gericom kosztuje 3499 brutto i to wydaje sie byc cena naprawde spoko
( znajomi maja gericoma ale troche wyzszy model i generalnie pozytywne
wrazenia )