Re: Skaner dla amatora-jaki?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 02:14:43 MET DST

Dnia Fri, 20 Aug 2004 20:42:47 +0200, Sniper napisał(a):

> Co masz na myśli pisząc "beznadziejne drivery"?
> Ja z nimi _nigdy_ nie miałem żadnych problemów. Mało tego: ich
> instalacja to czysta przyjemność :) Ze skanerami innych
> producentów nie zawsze jest tak pięknie. Obsługa przez Twain to
> dziecinada. Co może być w tym beznadziejnego? Potrafisz to jakoś
> uzasadnić?

No wiesz - mialem ostatnio przyjemnosc z HP 5550. Sam skaner do OCR jest
niezly za sprawa podajnika (ktory jak to zwykle w HP potrafi sie zaciac -
pewenie separatory ;-) natomiast zeby zainstalowac sterowniki trzeba
zainstalowac jakis mega kretynski i nawet w wersji minimal spory pakiet
softu. Jedno wiem - obsluga dla kogos kto ze skanerami mial juz troche
doczynienia jest tragiczna. Osoba nieobeznana natomiast bedzie musiala
przejsc odpowiedni kurs.

IMO beznadzieja (fakt poprzestalem z braku czasu na tym co producent
dostarczyl) ale nie zauwazyle tez na www czegos bardziej odchudzonego i
bardziej praypominajacego gole sterowniki - po prostu mega wypasiony
organizero-przegladarko-panel-strowania-skanerem.

Pozdrawiam
GLide