Dysk SCSI i kontroler na ISA - badblocki

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_wp.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 21:46:27 MET DST

 Właśnie "walczę" a raczej odnoszę porażki w związku z zainstalowaniem
kontrolera SCSI na ISA. Niby urządzenie PnP a jednak zdaje się być
pingwino-odporne. Jedynie pod trybem tekstowym Windowsa98 (startdisk,
hehe) udaje mi się podzielić na partycje i sformatować dysk 500MB
podłączony do tego kontrolera. Dwa pytania :

 a) jeżeli już ten dysk sformatowałem i sprawdzam go scandiskiem i
widzę kupę badblocków, czy możliwe, że występowanie badblocków jest
spowodowane jakimś złym skonfigurowaniem kontrolera ?
  (wydaje mi się że raczej nie ale wiem że mało wiem)

 b) tak naprawdę jakiej szybkości transferu mogę się spodziewać po
dysku ok. 500MB podłączonego przez ten kontroler ? Szyna ISA, kabel
50pinów.

--
Adrian S.
  Nie takie Gentoo straszne jak je malują...