Re: Płyta i duże dyski

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 21:24:53 MET DST

Użytkownik "Kaki" <a@a.pl> napisał w wiadomości
news:4125e364@news.vogel.pl
> Jeśli moja płyta główna obsługuje tylko dyski do 120GB to jeśli
> podłącze dysk przez kontroler pci z ATA133 to dysk 200BG będzie
> działał poprawnie?

Tak. Istnieje także możliwość, że będzie on poprawnie działał także z
kontrolerem wbudowanym obecnie w płytę główną. Wystarczy, że sprawdzisz,
czy potrafi on adresować w 48-bitach. Ograniczenia BIOS-u to jedno, a
kontrolera to drugie - a że Windows z BIOS-u nie korzysta przy obsłudze
dysków.....

/odpowiadając zmień px na pl/