Płyta Gigabyte i nowy dysk

Autor: mattihau <mattihau_at_op.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 20:19:11 MET DST

Witam
Spotkało mnie nieszczęście w postaci spalenia sie mojej Barracudy III 20GB
7200rpm (po 5 latach bezproblemowej pracy)
Musze kupić nowy dysk i podpiąć go pod starszą płytę Gigabyte GA-7VM na VIA
KX133 (ATA 33/66)
Chcę kupić również Seagate Barracuda 7 80GB 7200rpm UATA100(długa gwarancja,
przyzwoita cena).
I teraz pytanie retoryczne: Czy bez aktualizacji biosu rozpoznany zostanie
przez w/w płytę?

Pozdrawiam, Wojtek H.

P.S.:
Czy orientuje się ktoś z Was, gdzie w Krakowie można odzyskać dane z takiego
uszkodzonego dysku?
No i ile to mogłoby kosztować.

Pozdrawiam, Wojtek H.