Re: Monitor nie włącza się

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 20:21:39 MET DST

> W "zaprzyjaźnionym" komputerze podczas jego włączania
> pojawił się dziwny dźwięk z monitora - jakby wyleciał bezpiecznik.
> Od tego momentu monitor nie włącza się - nie zapala się lampka
> przy włączniku, ekran jest czarny.
Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkich za rady.
Mam jednak pewną wątpliwość. Sam zasugerowałem, że to może
być bezpiecznik.
Czy jednak mogłyby być podobne objawy, tzn. ów odgłos i potem
już niemożność włączenia także przy innej przyczynie, na przykład
padniętym kineskopie?
Niestety, jak pisałem, problem nie dotyczy mojego monitora i dlatego
nie mogę teraz sprawdzić czy to jest bezpiecznik.

Pozdrawiam
Adam