Jaki dysk?

Autor: Maciek \ <maciek-b_at_post.NOSPAM.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 18:46:07 MET DST

Mam zamiar zminic dysk twardy. Wazne sa dla mnie przede wszystkim
wydajnosc oraz cisza. Zastanawiam sie nad dyskiem Seagate 160 GB 7200,
SATA NCQ. Moj kontroler na płycie nie obsługuje NCQ ale rozumiem ze ta
technologia jest kompatybilna wstecz. A może zamiast takiego
roziązania kupić dwa dyski po 80 GB i zrobić z nich RAID 0. Lepsze
osiągi ale także głośniej. Poradźcie coś. Może lepiej wziąść dwa
Samsungi i znich zrobić raida. Słyszałem, że sąciche bardzo. Ale ja
jakoś nigdy Samsungowi nie ufałem.

Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.

--
Maciek "Bieniu" Bieniek