Re: Obudowa

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 18:16:59 MET DST

Piter napisał:

> na necie znalazłem fajną obudowe tzn tylko jej zdjecie ale
> chciałbym się dowiedzieć czy takei coś da siew ogóle w polsce
> kupić

Takie coś nie istnieje. To zdjęcie to przeróbka. W rzeczywistości
obudowy Vapochill nie mają takich fajnych monitorów :)

Zobacz sam:
http://www.vapochill.com/

Ostrzegam, że to piekielnie droga przyjemność. W Niemczech
najprostsza wersja kosztuje chyba 599 Euro, najdroższa chyba ze
2500 :) W Polsce ich nie widziałem.

--
                        Pozdrawiam, Sniper