Re: jaka plyta??

Autor: yabadu <yabadu_n0n4m3_at_n0_sp4m_wp.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 16:27:24 MET DST

MS wrote:

> Witam
> Niestety spoalil mi sie procesor i zmuszony jestem wymienic na nowy, problemem
> jest jednak fakt ze do mojej plyty wchodzi maksymalnie athlon 1.4, a jak
> wiadomo ow procesory nie sa juz produkowane. Postanowilem ze kupie sobie plyte
> i procek i tutaj jest prosba do Was: jaka plyte kupic do 300zl? co sadzicie o
> AMD ABIT NF7 nForce2

Bardzo dobry wybor ;)
Tak na marginesie, rzadko kupowalem do domu "firmowe" plyty glowne.
Glownie stykam sie z nimi w pracy i u znajomych.
Zwykle mialem Jetway'e, AsRock'i i podobne wynalazki.

Doplacasz 100 PLN i masz calkiem niezly sprzet
http://sklep.komputronik.pl/bundel.php?id=9944
Zlozylem na tym juz troche komputerow.

Pozdro,
Yabadu