Re: ECS P6BAT-AP (ver 1.2c) i pamięci SDRAM 133 MHz

Autor: Dariusz <darekzal_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 08:31:57 MET DST

Krzysztof Trybowski <trybowski@gazeta.pl.invalidd> napisał(a):

> > Ale po co chcesz pamięć na 133MHz?
>
> Oj, nie czytasz. ;)

   Czytam, tylko skróciłem, to powinno znaczyć "Ale po co chcesz PUŚCIĆ pamięć
 na 133MHz ?" :)
> Ja MAM pamięci 133 (a dokładniej to mój kolega, nie miałem nic wspólnego z
> takim a nie innym zakupem). Nie ważne czy je chcę czy nie, już są (od
> ponad roku) i nie będzie innych. Chodzi o to, by komputer był stabilny.
> Dlatego zastanawiam się czy zmiana płyty pomoże.
>
> Pozdr.
   Jeżeli jest stabilny na 66 i 100 MHz, to dlaczego wymagasz żeby był na
133MHz skoro płyta została wyprodukowana przed pojawieniem się takich pamięci
i procesorów z FBS 133MHz, tym bardziej że w trybie asynchroniczym ( procek
66MHz a RAM 100 lub 133 ) wydajność kompa spada?
   Wymiana płyty może pomoże tylko na jaką? ( polecam płyty na BX-ie )
  Pzdr
  Dariusz