Samsung vs NEC

Autor: Michał Marecki <asdfadals._at_www.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 23:40:47 MET DST

Witam!
    Nastała wiekopomna chwila! Mój wysłużony, wypalony, rozkalibrowany Likom
7034K idzie w odstawkę po 4-5 latach. Przeglądam grupę od jakiegoś czasu i
napaliłem się na LCD. Niestety, LCD ma tyle samo wad co i zalet, więc chyba
na razie kryształkom podziękuję.
    Rozglądałem się za monitorkami CRT i wpadł mi w oko Samsung 957MB :

Przeglądałem także NECi i w podobnej cenie znalazłem NEC FE991 Super Bright
na trynitronie :

Co o nich sądzicie? Oba mają dobre opinie w komputroniku, jak i w googlach,
ale pomóżcie mi się zdecydować! (w razie czego,będzie na Was ;-) ). Za
samsungiem przemawia pasmo przenoszenia i obudowa, za neciem płaski kineskop
i jego typ. Czy DynaFlat wprowadza jakieś zniekształcenia w geometrii?

Może jest inny monitor w podobnej cenie (do1200zł) który jest wart uwagi?
Mieszkam koło katowic. Nie wiecie gdzie w rejonie można te monitory obejrzeć
przed zakupem i powybrzydzać?

Pozdrawiam