Re: LiteON 52327S

Autor: yabadu <yabadu_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 22:04:12 MET DST

dcartWYTNIJTO@wp.pl wrote:

> Witam,
> posiadam nagrywarke LiteOn 52327S. Ma prawie 4 miesiace (malo eksploatowana).
> Problem w tym ze podczas odczytu plyt tak buczy ze w calym mieszkaniu slychac
> (ja wiem ze tam sa duze obroty ale zeby az tak glosno chodzilo). Mam wiec
> pytanie czy przy tym modelu to normalne czy raczej nadaje sie ona do serwisu.
> POza tym dziala bez zarzuty - nagrywa ok, transfery tez sa ok.

Powiem Ci, ze moja zachowuje sie podobnie, zwlaszcza przy odczycie
gorszych plyt. Jest to z jednej strony chyba najlepsza nagrywarka CD-RW
z tych tanszych, a z drugiej chyba najglosniejsza "suszarka" jaka znam ;)

Natomiast jesli tak samo glosno czyta Ci wszystkie plyty (te bardziej
oryginalne takze :D) to jednak zastanowilbym sie nad oddaniem do serwisu
(o ile jest na gwarancji).

Pozdrawiam,
Yabadu