Re: Procesor, chipset się smażą

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 17:49:17 MET DST

*Bartosz Pieczynski* wrote:
> Szwagier miał też fantazję żeby do AMD kupować wiatrak 2200 RPM.

Jak ma piekarnik w obudowie, to nic dziwnego. Ja mam porządną wentylację
budy i wiatrak na procku kręci się z prędkością 1400rpm, temp. 50st.C
w tej chwili.

> Chcę zamontowac dodatkowy wiatrak w obudowie, na razie tylko jeden ale
> gdzie radzicie z przodu obudowy pompujący powietrze czy z tyłu
> wysysający.

Jeśli chcesz zamontować tylko jeden, to lepiej wyciągający. Najlepiej
jednak zrobić 'przeciąg'. Nie musi to być huragan, wystarczy, żeby
powietrze nie stało w obudowie.

> I chyba dobvrym rozwiązaniem będzie zdjęcie góry obudowy.

Napewno nie cichym. Ja bym nie zdejmował

--
Pozdrawiam
Peeter