Procesor, chipset się smażą

Autor: Bartosz Pieczynski <bartek_at_REMOVETHATpil.vectranet.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 16:56:31 MET DST

Witam grupowiczów,

Właśnie zacząłem zajmować się komputerem Szwagra, po wejściu do
Anti-Burn w BIOSie moim oczom ukazały się magiczne liczby 86 stopni AMD
Athlon XP 2600+ i 55 stopni na KT333. Z temperatura procesora poradziłem
sobie poprzez downclocking i zszedłem do 60 stopni, dziś jeszcze
sprawdze pastę między radiatorem a procesorem, ale to by i tak nie
tłumaczyło temperatury chipsetu. Szwagier miał też fantazję żeby do
AMD kupować wiatrak 2200 RPM.

Chcę zamontowac dodatkowy wiatrak w obudowie, na razie tylko jeden ale
gdzie radzicie z przodu obudowy pompujący powietrze czy z tyłu
wysysający. I chyba dobvrym rozwiązaniem będzie zdjęcie góry obudowy.

Pozdrawiam
Bartek

--
*** ICQ:107187563 ** GG:140643 ** Jabber:bartoszp@jabber.wp.pl ***