Re: Szczyt amatorstwa

Autor: Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fmv>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 15:42:40 MET DST

> powaga?
> sprawdzałeś?

Ja sprawdzałem. Dzieliłem 120GB dysk na partycje, przy czym każda ma poniżej
80GB, więc nie wiem co się dzieje powyżej. Używałem Partition Magika, bo do
windzianego fdiska - jak się okazuje słusznie - nie mam zaufania.

> dodatkowo - pod windows2000/XP nie założysz partycji fat32 większej niż
> 32GB - w opcjach pojawia się w takim przypadku tylko i wyłącznie NTFS

Kolejny przykład na bezużyteczność fdiska.

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv