Re: poburzowy problem :/

Autor: Peptulis Amargolis <adres_z_sygnatury_at_o2.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 15:01:05 MET DST

kiedys jak bylem dzieckiem, to jak byla burza, to ojciec wylaczal
w domu wszystko! I zostalo mi to do dzis!!!!

Taniej wylaczyc niz pozniej naprawiac/kupowac nowe. Poza tym pytanie o
listwe filtrujaca? Byla? Spalila sie (warystor). Mnie juz pare razy w
zyciu sie popalila a sprzet zyje, wiec chyba warto takie cos kupic.
Ale musi byc dobre uziemienie.

Pepto

--
peptulis MALPA web.de