Re: i740

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 11:13:07 MET DST

von_Kowal wrote:
> Kiedys ... kilka lat temu milem Intela 740 i odziwo miło go wspominam
> ..( sporo ludzi psioczyło na te karty) dalo sie nawet odpalic na tym
> Quake III :)). Nie byl to demon szybkosci i szybko zostal zmieniny na
> Diamonda Vipera 770 wtedy to był kop niesamowity :))) Zrób podobnie

Też miałem i740 i też wymieniłem na TNT2... Jakoś nie zauważyłem żadnego
"kopa" - wydajność na podobnym poziomie. Tyle, że TNT2 działała
bezproblemowo pod Win2k a i740 nie ma pod W2k sterowników, no i ma 4x mniej
RAMu.

> konfiguracjach. Będzie zdecydowanie wydajniejsza .. i napewno
> zdecydownie mniej problematyczna od Intela 740. nawet jezeli kuzynka

Że mniej problematyczna - fakt.

PS. Cytuj pod postami.

--
< Piotr "Szpon" Slawinski