Re: i740

Autor: von_Kowal <von_Kowal_at_(at)poczta.usuń_to.onet.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 23:09:32 MET DST

Kiedys ... kilka lat temu milem Intela 740 i odziwo miło go wspominam ..(
sporo ludzi psioczyło na te karty) dalo sie nawet odpalic na tym Quake III
:)). Nie byl to demon szybkosci i szybko zostal zmieniny na Diamonda Vipera
770 wtedy to był kop niesamowity :))) Zrób podobnie na allegro za 25 - 70
zł mozna kupic Rive TNT2 w róznych konfiguracjach. Będzie zdecydowanie
wydajniejsza .. i napewno zdecydownie mniej problematyczna od Intela 740.
nawet jezeli kuzynka nie gra to odczuje porawę jakości w Divx-ach etc ... no
i problem z głowy