lamerski, ale jednak problem - karta TV + muzyczna

Autor: Leming <wojo_b_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 08:26:56 MET DST

Jak w tytule, problem lamerski, ale ponieważ w sprzęcie nie dłubię to na
rzeczy się nie znam. Mam nadzieję, że czegoś nowego dowiem się tutaj :-)
Wpadła mi w łapki karta telewizyjna WinFast TV 2000 XP Expert, chciałbym ją
podłączyć. Niestety instrukcja jej instalacji nie rozwiewa moich
wątpliwości, konkretnie chodzi mi o podłączenie owej karty do karty
dźwiękowej. Posiadam płytę główną Soltek SL-75KAV ze zintegrowanym
dźwiękiem. Kartę telewizyjną musiałbym więc połączyć z główną. Na płycie
głównej widzę tylko 2 gniazda które _kształtem_ pasują do kabla z karty TV,
w instrukcji oznaczone są jako CD-ROM Audio Connector i mają oznaczenia
CD-IN1 i CD-IN2. Innych gniazd na płycie głównej nie widzę, instrukcja na
temat tych które są właściwie nic nie mówi.

No i mam problem, bo nie wydaje mi się, żeby to były gniazda do których
można podłączyć telewizyjną. a może jednak? Ktoś coś może powiedzieć na ten
temat? Muszę kupić kartę muzyczną? A jeżeli tak, to czy może to być zwykła,
tania karta, czy też musiałbym specjalnie pytać o to nieszczęsne gniazdo?

Jeżeli jakaś dobra dusza może kilka słów na ten temat powiedzieć bez zbędnej
złośliwości za moje lamerstwo, to będę bardzo wdzięczny :-)

Pozdrawiam grupowiczów,

Leming