Re: Tanie wyciszanie :) [Długie]

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 22:50:39 MET DST

Proces Sniper <sniper10000@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Tak, firanka zatrzymuje kurz, ale nie na wlocie, tylko tuż za
> stalową kratką w obudowie. Mówiąc inaczej: najpierw powietrze (i
> kurz) przedziera się przez metalową kratkę w obudowie, tuż za nią
> trafia na filtr i dopiero potem na wentylator.

U mnie po kilku tygodniach kratki się zatykają, sądziłem że u Ciebie też i
dlatego filtr jest na zewnątrz (a nie jest).

> Tego Chiefteca (mowa o obudowie) mam dopiero od miesiąca i w tym
> czasie zebrało się w środku sporo kurzu, bo w standardzie nie ma
> filtrów w bocznych panelach (wstyd!).

E, panie, Chieftec to badziew, wiadomo. ;)

> Nie, nie są na zewnątrz. Są wewnątrz między blachą obudowy a
> wentylatorem. To że są ładne oznacza, że nie wyglądają na jakąś
> paskudną, amatorską robotę, tak jakby wyglądały gdyby były wycięte
> z tektury i pończochy. Ramki z paneli są estetyczne a gęsta
> firanka wygląda jak profesjonalny filtr. Poza tym - po otwarciu
> obudowy też lubię porządek i estetykę ;)

Ciekaw jestem ile czasu potrzeba żeby filtry się zapchały... Pewnie wtedy
zwiększy się temperatura w obudowie. Mozesz napisać program monitorujący
który będzie wyświetlał napis "Zmień filtr!". Wtedy to będzie już pełny
profesjonalizm. ;)

> Oczywiście, że prościej. Ale takie rozwiązanie nie jest mobilne.
> Gdybym chciał wyczyścić filtr, musiałbym wyciągnąć całą matę. A
> teraz odkręcam wentylator i po prostu wyjmuję sam filtr.

Jasne.

> Nie wiem czy zrozumiałeś. Moja obudowa jest wyposażona w klapkę
> przykrywającą napędy 5,25". To właśnie tą klapkę wyłożyłem matami.

Nie mam takiego czegoś, na szczęście prawie nie używam CD. Ale przy lepszej
obudowie pomyślę o takim rozwiązaniu.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze