Bluescreeny podczas instalacji systemu.

Autor: Kshyvy <kshyvy_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 12:18:31 MET DST

Instalowalem na komputerze (Duron 600, 64(100)+256(133) RAM, HDD
Samsung 20GB, Riva32MB) windowsa 2k. Wielokrotnie podczas instalacji
było mi dane zaobserwowac komunikat o niemozności skopiowania plikow
(losowych) ze 100% sprawnej plytki, sprawdzane na dwoch napedach.
Oprocz tego bluescreeny w losowo wybranych miejcach
instalacji(niestety nie spisalem numerkow bledow). Za 532 razem system
udalo się zainstalowac, ale nie obylo się bez bledow typu: "nie mozna
uruchomic usługi Distributed Transacition, albo "Blad (relacji)
zaufania". W pewnym momencie zdarzylo sie ze BIOS nie widzial jednej
kosci pamieci. Po jej wyjeciu i wlozeniu sytuacja wrocila do "normy" .
Podejrzewam że nawalila ktoras z kostek pamieci, ale jestem otwarty na
wszelkie sugestie. Moze jakies pomysly na zdiagnozowanie chorobska ?

--
~