Re: Temperatura procesora...?

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 11:52:20 MET DST

> Mam pewien problem - procesor w trakcie np. zwykłego przeglądania www ma
> temperaturę w okolicach 60 stopni C...

Myślę, że problem może leżeć w braku obiegu powietrza w obudowie.
Sprawdź temperaturę reszty urządzeń (twardego dysku itp.).
Mam identyczny wentyl i doskonale chłodzi procka, oraz rewelacyjnie nagrzewa
wszystko dookoła.
Sprawę powinno rozwiązać dołożenie jednego lub dwóch wentylatorów
niskoobrotowych.
Najlepiej jeden na dole z przodu (wciągający powietrze) i drugi pod
zasilaczem (wyciągający).
TM