alcatel 520 ?

Autor: Remi aka Kiroga <pulapka_at_naspam.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 15:58:04 MET DST

Heyka

Mój brachol kupił dzisiaj na bazarku jakiś stary laptop.
Nie ma do niego zasilacza ani baterii wiec nie ma jak tego uruchomic.
Szukałem na jego temat na google ale nie moge nic znaleść, to samo na ebay

Oto oznaczenia z tył komputerka :

Alcatel

Model No. : 520/NB(G)
Serial No. : HC10022
Mfg. Date : 910723
STOCK No. : 70562 00640

Chciałbym sie chociaż dowiedzieć co w nim siedzi - próbowałem rozebrać go
... no właśnie ale tylko próbowałem ;)
Jeszcze lepiej jak dałoby się go uruchomić - z tył jest 8 pinowe gniazdo DC
IN które wygląda mniej więcej tak :

 __
| . . |_
| . . |