Asus A7V8X i Geforce4MX440 problem

Autor: Jacek <student250_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 14:08:05 MET DST

Problem objawia się następująco:
Podczas uruchamiania gier opartych na DirectX, lub samego DXDiag komputer
zawiesza się i za chwilę wykonuje restart. Próbnowałem różnych sterowników,
różnych wersji DirectX, ustawień AGP w BIOS-ie, różne zasilacze i klapa.
Każda inna karta jaką wkładałem chodzi poprawnie na tej płycie. Co dziwne
karta z tego komputera na innych komputerach również sprawuje się OK. Czyżby
problem niekompatybilności akurat tej karty z tą płytą główną?

Pozdrawiam

Jacek