Kupno monitora - rozważania ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 14:01:18 MET DST

Witam!
Wszyscy radzą by przed kupnem monitora przyjżeć się jego kilku
działającym egzemplarzom. Ale ja się tak zastanawiam w jakim sklepie
w polsce można zobaczyć np. 2-3 19" Mitsubishi za 1400 zł/szt.
95% sklepów sprowadza takie monitory na zamówienie (w dodatku z
zadatkiem) - to mam im powiedzieć że ten egzemplarz ma w lewym dolnym rogu
rozmyty obraz i niech sprowadzą następny bym mógł porównać ?
Tak więc w jaki sposób kupić dobry monitor.

PS. Jak na razie to przynajmniej przez 1 rok nie kupię nowego monitora, ale
zawsze mnie to zastanawiało.
PS2. Ale jak będe kupował to pewnie będzie to NEC lub Mitsubishi.