Re: tusz do Canona

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 13:43:18 MET DST

Użytkownik "qoobaa" <spamtrap@stop.pl> napisał w wiadomości
news:tpoh2a1r8c5c.q3n6y5jfghz5.dlg@40tude.net...
> Chcę kupić tusz w butli do Canona BJC-4550 i zastanawiam się jaki wybrać.
> Na Allegro jest tego sporo - pigmentowe i rozpuszczalnikowe. Który tusz do
> tej drukareczki byłby najodpowiedniejszy (chodzi mi głównie o czarny, ale
> kolor by się przydal). Ktoś napełniał wkłady do tej drukarki? TIA za
pomoc.

pigmentowe stosuje sie tylko do koloru czarnego, a barwnikowe zawsze na cala
reszte palety.

BCI-21 napelnia sie bezproblemowo, pod warunkiem, ze gabki nie wcisniesz do
srodka... aczkolwiek ja osobiscie szybciutko sie przesiadlem na BC-20... no
ale to juz dawne dzieje... teraz jezdze innym modelem...