Re: czemu mi plyta piszczy?

Autor: Cubol <cubol_at__nospam.poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 13:34:06 MET DST

Użytkownik "xk2" <xk2@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cfsnmc$jnu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> mam plyte ASUSA austek computer INC. model P3C - 2000 i czasami jest tak
ze
> jak uruchamiam kompa to nic sie nie dzieje tylko mi piszczy tzn jeden tak
> dziek piszczacy przez sekunde. Nie mam instrukcji obslugi, sciagalem z
netu
> ale wszystko jest po angielsku i nic nie qmam. Moze ktos z was bedzie
> wiedzial co jest tego przyczyna?

Może z głodu piszczy... ? ;) ;)

A tak na serio... nie piszesz czy komp działa poprawnie czy nie...uruchamia
się w ogóle czy czarny ekran....
przez sekundę tzn krótki dzwięk... czy może ciut dłużej...? Bo jeśli w
obudowie jest coś co się nazywa PC speaker i jest podłączony pod płytę to na
ogół pika raz przy uruchamianiu kompa... ;)

Pozdr

Cubol