Re: Nagrywarka dual ( dvd ) doradzcie.

Autor: ble <nienamaila_at_go2.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 11:55:11 MET DST

x4y4 wrote:

> i ja tez na poczatku po sprzedazy przeswietnego 523252S w ciemno poszedlem
> do Lit-a i mialem 3 nagrywarki tej firmy od x4 poczawszy na 8x wszystko,
> skonczywszy.
> W kazdym z modeli Lite'a (mowie oczywiscie o swoim przypadku bron Boze nie
> generalizuje) z niewyjasnionych przyczyn padaly mi plytki. A to z powodu
> hmm marnego nosnika(?) (kupowane byly zarowno TDKa Verbatimy Esperanza) a
> to z powodu zlych sterownikow w windowsie (?), a to z powodu negatywnego
> oddzialywania fazy ksiezyca na miesia... mrowek itd. w ciagu 5 dni
> [...]

No to moze miales pecha co do swojej nagrywarki (tak samo jak ja do swego
czytnika DVD NEC ktory przy odczycie jednej z plytek wylecial w powietrze,
zjarala sie elektronika a u kumpla plyta chodzila bez problemu) bo ja mam
Lite-ON DVD+/-RW SOHW-832S BOX i jestem bardzo zadowolony, no moze mogla by
byc ciut cichsza ale jak do tej pory nie zepsula ani jednej plyty.