Re: Nagrywarka dual ( dvd ) doradzcie.

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 05:54:14 MET DST

> Od razu powiem ze nie kupie NECa... ot.. zle doswiadczenia wiec tej nie
> proponujcie prosze.
_moim_ _zdaniem_ to zle podejscie bo wlasnie NEC w dziedzinie nagrywarek DVD
obecnie czyni niezle sprzety, ktore na glowe bija LiteONy, LG i pomniejsze.
Nagrywa na wszystkim poza Gazeta Wyborcza i czyta wszystko.
Dlatego ja pomimo Twoich negatywnych niegdysejszych doswiadczen mimo
wszystko polecam NEC-a. (poczytaj archiwum)

> Na poczatku sklanialem sie do liteona a to za sprawa tego ze mam cdrw tej
> firmy 52327 i bardzo go sobie chwale.

i ja tez na poczatku po sprzedazy przeswietnego 523252S w ciemno poszedlem
do Lit-a i mialem 3 nagrywarki tej firmy od x4 poczawszy na 8x wszystko,
skonczywszy.
W kazdym z modeli Lite'a (mowie oczywiscie o swoim przypadku bron Boze nie
generalizuje) z niewyjasnionych przyczyn padaly mi plytki. A to z powodu hmm
marnego nosnika(?) (kupowane byly zarowno TDKa Verbatimy Esperanza) a to z
powodu zlych sterownikow w windowsie (?), a to z powodu negatywnego
oddzialywania fazy ksiezyca na miesia... mrowek itd. w ciagu 5 dni
nagrywania, na codzienny backup danych 1dna 2 plytki albo wypalily sie oki i
pod koniec w tescie odczytu byly zwalone albo w czasie nagrywania burn
kaputt.
Po zakupie Nec-a 2500 zapomnialem o problemie zlych plytek.

> Ktora byscie mi doradzili... a moze jeszcze jest cos wartego uwagi?

hehe moze wchodzaca obenie na rynek 16tka Neca?

> PS. Jak ktos zna adresy w PL gdzie sa testy takich nagrywarek i jakies
> porownania to bede wdzieczny.

no coz niesmiertelne cdrinfo, cdfreaks benchmark.pl moze?

zdrowko
x4y4